Alone - Trespassers William

存档灵魂:

Alone
寂 冷 


【歌词】


You gave me
Cold glass love
You've got teeth for biting
And you've bore a hole in me
你给我的是
冰冷透明的玻璃的爱
你有咬噬我心的尖牙
在我身上凿开一个洞。

You and me
Hot and cold
You have crossed all safely
While I teeter on my rope
你和我
热情和寂冷
你拥有所有的安全感
我却行走钢丝摇摇欲坠。

Better than me
And I know
You are calm and symmetry
And I'm an empty hole
你比我好
这我知道
你是冷静和美好
我是空虚的空洞。

My envy
Of all you own
I want to be a possession
You dust and won't let go
我嫉妒
你一切
我想成为你的一件拥有
你的红尘你的恋恋不舍。

Gentlest touch
And sweetest sound
Something you'll run back in
For when the house burns down
最轻柔的抚摸
最甜蜜的声音
当房子烧毁时
你会舍命跑回,带走的珍爱。

Alone, alone
Doesn't feel so cold
Alone, alone
Doesn't feel so cold
孤独,寂寥
失去知觉的寒冷
孤独,寂寥
失去知觉的寒冷。

'Cause your arms
Your arms they don't feel so warm
So come, come love
And take me home
因为你的双臂
它们不再温暖
回来吧,我的爱
快带我回家吧......

What I am
And what you are
Some things just don't hold the way
The night has trapped a star
我是什么
你又是谁
物是人非不堪回首
困倦的黑夜,升起一颗不眠的星。

Alone, alone
Doesn't feel so cold
Alone, alone
Doesn't feel so cold
孤独,寂寥
失去知觉的寒冷
孤独,寂寥
失去知觉的寒冷。

'Cause your arms
Your arms they don't feel so warm
So come, come love
And take me home
因为你的双臂
它们不再温暖
回来吧,我的爱
快带我回家吧......


评论
热度 ( 6 )

© Katie | Powered by LOFTER