Hitchhike Overdrive - Jodymoon

小豆之家:

Jodymoon 是来自荷兰的独立流行乐队,其核心成员包括Digna Janssen键盘手跟主唱,Johan Smeets吉他,打击乐,和声,Marie-José Didderen大提琴,Wim Spaepen小提琴.这是他们在2010年4月的新专辑《Who Are You Now》,歌曲以爱情,死亡,分别和社会问题为主题,弦乐与民谣结合的曲风,有着浓厚的伤感情怀.

Sleepless all alone in my dreams
孤独感在梦中席卷
Sleepless all alone in the dark
长夜漫漫 辗转反侧
Do you hear Do you hear
听得到吗 听得到吗
the sound of my heart
我的心跳
Sleepless nights along the roadside
旅途中彻夜难眠
I'm restless 'cause I scared you away
只因为害怕你的离去

But do you know do you know
知道吗 知道吗
I'll find you anywhere
无论身在何处我都会去见你
hi hi hitchiehike
所以带上我去旅行吧
Roadside hitchiehike
让我搭上你的便车吧
hi hi hitchiehike
带上我去旅行吧
Oh~~~
oh
Deep down in my soul
有声音在我灵魂深处轻语:
I can really feel I'm coming close
“你要来了”
Walking down the road to your house
去你家的路上
Walking down the road in the rain
下了一场大雨
and I hope yes I hope
可我仅仅只希望
you're there to take me away
你还在那等着我一起出发
Sleepless all alone in my dreams
孤独感在梦中蔓延
I know I was a fool all the way
我知道这样的自己像个傻瓜
It's why I packed all my bags
这也是为什么我收拾好行囊
to follow you everywhere
一路上做你的小尾巴
hi hi hitchiehike
所以带上我去旅行吧
Roadside hitchiehike
让我搭上你的便车吧
hi hi hitchiehike
带上我去旅行吧
Oh~~~
oh
Deep down in my soul
有声音在我灵魂深处轻语:
I can really feel I'm coming close
“你要来了”
No need to follow signs
所有的路标都失去了意义
all I need is one
你是我唯一的目的地
I'm ready to be found
我已经做好了准备
so will you come around
你会接受我吗
Driving by hi hi hitchiehike
带上我去旅行吧
Driving by roadside hitchiehike
让我搭上你的便车吧
Driving by hi hi hitchiehike
带上我去旅行吧
Driving by roadside hitchiehike
让我搭上你的便车吧
It's been a long time
等待的时间如此漫长
It's so much better now
但想到你的临近就如释重负
It's been a long time for me so long
或许对我来说多长的等待都是值得的吧
It's been a long time
等待的时间如此漫长
It's so much better now
但想到你的临近就雀跃不已
It's been a long time for me
或许对我来说多长的等待都是值得的吧
It's been a long time
等待的时间如此漫长
It's so much better now
但想到你的临近就心跳不停
It's been a long time for me
或许对我来说多长的等待都是值得的吧
It's been a long ride
孤身一人的旅途如此漫长
It's so much better now
但想到你会驱散所有的黑暗
It's been a long time for me
或许对我来说多长的等待都是值得的吧
hi hi hitchiehike
带上我去旅行吧
Roadside hitchiehike
让我搭上你的便车吧
hi hi hitchiehike
带上我去旅行吧
Oh~~~
oh
Deep down in my soul
有声音在我灵魂深处轻语:
I can really feel I'm coming close
“你来了

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 5 )

© Katie | Powered by LOFTER